قفسه های فروشگاهی

تجهیز سیستم

قفسه های فروشگاهی

تجهیز سیستم

میز صندوق مدل Infleks

میز صندوق مدل Infleks در حالت تک و یا دو قلو با طرح با نوار نقاله، در رنگ ها و سایز های مختلف ارائه می شود.

 قفسه فروشگاهی 

“سیستم های قفسه فروشگاهی و انبار Üçge در ترکمنستان”

1

در تاریخ ۲۰-۱۹ آوریل ۲۰۱۶ با همکاری اتاق بازرگانی ، صنعتگران و کار آفرینان ترکمنستان ، کنفرانس بین المللی کار آفرینی در ترکمن باشی برگزار شد.

با راه حل های نوآورانه ذخیره سازی و طراحی سیستم های قفسه فروشگاهی و انبار برای بخش خرده و بخش تدارکات، Üçge  یکی از  شرکت های شرکت کننده در این کنفراس به عنوان مهمان ویژه بود.

نماینده Üçge در این کنفرانس Ayvaz Thilov بود که در سخنرانیش در مورد راه حل های نوآورانه ذخیره سازی با استفاده از سیستم هایقفسه فروشگاهی و انبار اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت.

این کنفراس بین المللی که در ارتباط با کشاورزی، حمل و نقل، انبارداری، صنایع غذایی برگزار شد از کار آفرینان داخلی و خارجی نزدیک به ۱۵۰ شرکت مشارکت کردند.

فروشگاه ها با استفاده از تجهیزات فروشگاهی Üçge بازدهی مثبت حاصل میکنند


Üçge از پیشروان صنعت  تجهیزات فروشگاهی و قفسه فروشگاهی  در ترکیه شده استuntitled

این شرکت در تاریخ ۱۳-۱۴ آوریل ۲۰۱۶ در کنگره مرکزی هالیچ در نمایشگاه فروشگاه های زنجیره ای داخلی اسپانسر بازار کارآمد شد و در سال ۲۰۱۵ اسپانسر بازار آینده در همین نمایشگاه  بود.

Esra Güven  مدیر کل Üçge، می گوید: استقبال مشتریان از طرح جدید روز به زور در حال  افزایش است و در این بازار رقابت  کارآمد بودن اهمیت فراوانی دارد. مشاهده می شود که برای مشتری ها علاوه بر کیفیت محصولات و خدمات، کسب تجربه های متفاوت و بیشترین میزان فروش  با به روز کردن طراحی تجهیزات فروشگاهی اهمیت و تاثیر بسزایی دارد.

Esra Güven در مورد موضوع  بازار کارآمد  توضیحاتی داده است:

“اختراع قفسه های فروشگاهی با موضوع ساتورن در طراحی بازار کارآمد تاثیر بسزایی دارد

Üçge  به عنوان اسپانسر بازار کارآمد ، قفسه های مدل ساتورن را در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه فروشگاه های زنجیره ای داخلی نمایش داد. با به کارگیری سیستم های پیشرفته رباتیک امکان ساخت یک قفسه فروشگاهی در هر دقیقه را ایجاد کرده ایم، در سیستم تولید جدیدمان سعی کرده ایم به مشتری کالای با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه دهیم.

مدل جدید ساتورن علاوه بر مزیت قیمت و کیفیت ، دارای یکی از معیارهای مهم موجود در فروشگاه ها که تمرکز بر سیستم بهره مندی از فضای کارآمد است می باشد، با دید ۳۶۰ درجه ، دارای تنوع بسیار در عمق و عرض، مقاوم ، گارد محافظ، اجرای LED زیر قفسه های فروشگاهی، نسبت به سیستم های استاندارد قفسه تفاوت ایجاد می کند.2

“در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه فروشگاه های زنجیره ای داخلی اختراع دو کالا جدید با موضوع کارآمد گرایی نمایش داده شد”

در این نمایشگاه یونیت میوه و سبزیجات و قفسه محصولات آردی (نان-شیرینی…) فروشگاه ها با تمرکز بر کارآمد گرایی به نمایش گذاشته شد.

یونیت میوه وسبزیجات هم دیواری و هم  دو طرفه که بینشان سیستم ترازو هم قرار بگیرد طراحی شده است تا سبد های میوه و سبزیجات را به نمایش بگذارد. یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم مدولار بودن است. قادر به نمایش ۶ عدد سبد میوه و سبزیجات به صورت افقی و عمودی می باشد، در برابر آب مقاوم اند، در قسمت نما و کناره ها چوب به کار رفته و دارای نور پس زمینه می باشد، همچنین از آینه هم بالای یونیت ها مثل کلاه استفاده شده است.

3

قفسه دیگری که طراحی شده است برای محصولات آردی است و مهمترین ویژگی آن سلف سرویس بودن آن است، به جز نان، شرینی و قرابیه و غیره..هم به صورت سلف سرویس است. همچنین شفاف بودن این قفسه ها باعث می شود محصولات آردی بیشتر به چشم آید و با استفاده از نور LED  در هر طبقه به محصولات جاذبه بیشتری می دهد. درب کشوها اتوماتیک بسته می شوند و در قسمت زیرین کشو ضد زنگی برای جمع آوری خرده نان و شیرینی ها و غیره..  نصب شده است که باعث بهداشت و نظافت می شود.“صندوق پرداخت سود ده”

از همه مهمتر نوشته های متحرک تبلیغاتی زیر صندوق های پرداخت است که برای تبلیغات سوپر مارکت ها و یا شرکت اسپانسر پخش می شود. به این ترتیب می توانند هزینه صندوق ها را با این تبلیغات بدست آورند. پس این صندوق ها ، سود ده محسوب می شوند و زیر مجموعه موضوع  بازار کارآمد قرار می گیرد.5

به عنوان شرکت Üçge باعث افتخار ما است که بازار کارآمد نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد.

بهشت محلات

1

 

فروشگاه بهشت در محلات، با متراژ ۲۲۰ متر در ۱ طبقه، با قفسه فروشگاهی و یخچال فروشگاهی این شرکت در تاریخ ۱۷/۰۸/۱۳۹۵۵ با مراسمی با شکوه و استقبال بی نظیر مردم افتتاح شد.

 

 

2

 

 

به علت استقبال زیاد مردم،تنوع محصولات و نوع چیدمان در این فروشگاه، راه اندازی طبقه دوم و باشگاه مشتریان در ماه های آتی جزو برنامه صاحبان این فروشگاه قرار گرفته است.

 

 

4