پوشاک
در هر سنی و یا از هر جامعه ای که باشید از مشتریان دائمی پوشاک هستید…تنوع … زیبایی …کیفیت… رنگ… بیش از هر جایی اینجا مهم است …
نحوه ارائه پوشاک برای رده های سنی گوناگون بسیار حائز اهمیت است.هماهنگی چیدمان ، نوع قفسه ها و رنگ ها با اجناس تاثیر شگرفی بر میزان فروش شما خواهد داشت…
در بازارهای پیچیده رقابتی کنونی، ایجاد وفاداری در مشتریان یک گرایش گسترده در سطح جهانی است. وفاداری مشتریان نه فقط یک برنامه ، بلکه یک استراتژیک تجاری و طرز تفکری است که باید از طریق یک سازمان مدنظر قرار گیرد. در واقع وفاداری مشتریان، به معنی کاهش دادن حالتهای تدافعی مشتریان و افزایش سهم مشتریان است. در بازارهای رقابتی امروز، برای موفقیت در تجارت و کسب و کار، حفظ مشتری امری حیاتی است. طبق بررسی های انجام شده غالبا نگهداری مشتریان فعلی سادهتر و کم هزینهتر از جلب مشتریان جدید است. این موضوع یکی از نکات اساسی نشان دهنده اهمیت موضوع وفاداری مشتریان میباشد.
گرایش اصلی بازاریابی در دهه ۸۰ و ۹۰ این بوده است که به جای تاکید بر تصمیمگیری از بالا به پایین، بر اتخاذ تصمیم بر اساس اطلاعات تاکید بیشتری گردد. امروزه یک تغییر تکاملی در سیستمهای بررسی رفتار مشتریان به وجود آمدهاست. بدین ترتیب که از مقیاسهای ابتدایی رضایت مندی، به سوی مقیاسهایی که یک حرفه را قادر سازد تا موثرتر در بازار هدف رقابت کند، گرایش ایجاد شده است.
طبق تعریف، رضایت مندی یک حالت روحی موقتی و ناپایدار است، که از برآورده شدن یک نیاز در یک لحظه به وجود میآید. اما اینکه یک مشتری از خدمات یا کالاهای فروشگاه رضایت مند است، به این معنی نیست که این مشتری مجددا به فروشگاه برخواهد گشت. اندازهگیری رضایت مشتریان نوعا زمانی شروع میشود که یک فروشگاه متوجه میشود مشتریانش افرادی هستند که درآمدهای مالی تولید میکنند و این درآمدها هزینههای فروشگاه را پوشش داده و سود ایجاد خواهند کرد. هنگام انجام تحقیقات بازاریابی، این سوال مطرح میشود که آیا مشتریان راضی فروشگاه، در صورتیکه یکی از رقبای فروشگاه ارزش بیشتری برای آنها فراهم کند، به فروشگاه وفادار خواهند ماند؟ اگر پاسخ این سوال “منفی” باشد، تمرکز بر روی تحقیقات سنجش وفاداری الزامی خواهد بود.
در فروشگاههای با تعداد شعبههای زیاد، با انجام مطالعات مختلف روشن شدهاست که چرا بعضی از شعبهها، توانایی حفظ مشتری بالاتری نسبت به دیگر شعبهها دارند. این فروشگاهها دریافتهاند که شعبههای با نرخ حفظ مشتری بالا، در مورد معیارهای کلیدی که برای مشتریان ارزش زیادی دارد، بهتر از شعبههایی که عملکرد پایینی دارند بیشتر مشتریان خود را به نفع رقیب از دست میدهند.
میز صندوق مدل دو قلوی Twin در دو وضعیت تک نوار نقاله دار و یا جفت نوار نقاله دار در انواع رنگ ها و سایز ها ارائه می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
عطر ها همیشه در جعبه های شیک ، شیشه های خاص ارائه می شوند.
در واقع ابتدا ظاهرشون مشتریان رو جذب میکند و همواره لایق زیباترین و خاص ترین قفسه ها هستند…